De ce pilates?

23 Mai

Sportul e foarte important, in niciun caz nu trebuie sa lipseasca din viata nimanui! De cand ma stiu am facut tot felul de sporturi, dar intr-un final am renuntat la fiecare din ele, dar doar ca sa incep altul.17

Cand esti tanar si arati bine nu te gandesti la viitor si cum o sa se schimbe corpul tau daca nu il ingrijesti. E bine sa traiesti prezentul, dar cateodata e bine sa te gandesti si la viitor.

Mergeam la sala cu cateva prietene, dar parca imi era frica sa nu imi formez un corp prea masiv, asa ca am tot cautat pe internet ceva care sa-ti alungeasca corpul, sa-l faca puternic, dar sa-i pastreze feminitatea. Si am gasit pilates. De fapt de pilates stiam de ceva timp, dar nu stiam destule. Am gasit un blog care prezenta pilatesul exact cum ar trebui. Cassey Ho, instructor de pilates, este cea care are acest blog si in scurt timp a devenit si instructorul meu virtual si motivul pentru care m-am indragostit de acest sport si fara de care nu-mi pot imagina viata, nici macar la 60 de ani.16

Este mult mai mult decat un simplu sport. Are atat de multe avantaje si beneficii, incat chiar daca e greu tot iti place.

Sa incepi nu e usor, nici eu nu am facut exeptie. Am inceput vara trecuta, 2013, cu ceva timp inainte sa merg la mare, ca  sa am picioare frumos lucrate, ca tot omul, pe ultima suta de metri. Adevaru-i ca faceam in fiecare zi 40 de min, dar faceam aceleasi exercitii: prima greseala; trebuie sa diversifici, sa nu se obisnuiasca corpul tau. Si faceam la sfarsit si cateva abdomene ca sa obtin mult doritul 6 pack.11

Eu credeam ca daca fac picioare si abdomene e de ajuns ca sa arat cum vroiam eu: a doua greseala; pentru un corp armonios si echilibrat trebuie sa lucrezi fiecare muschi, nu merge cu jumatati de masura. Mi-am dat seama de acest lucru la unele exercitii pe care nu reuseam sa le fac chiar daca faceam pilates de ceva timp. Nu aveam deloc putere in brate, de exemplu.12

Fiecare exercitiu de pilates antreneaza in acelasi timp mai multi muschi, fiind unul din marile avantaje ale acestui sport. Pur si simplu nu te lasa sa fii lenes, ori esti all in, ori esti all out.

Exercitiile de pilates sunt exercitii care se fac incet si cu mult control, iti dezvolta rabdarea, puterea de concentrare si flexibilitatea. Cel mai important e sa le faci corect, mai ales cand esti incepator, pentru ca daca le inveti gresit greu te corectezi si nu au acelasi efect.10

Foarte importanta este respiratia corecta, te ajuta sa-ti imbunatatesti controlul, te calmeaza, ajuta la uniunea dintre minte si corp si de asemenea cand e mai greu te concentrezi la respiratie si iti e mai usor sa continui.

A treia greseala: sa mananci ce si cum ai chef, pentru ca faci sport, doar nu ai cum sa te ingrasi. Nu! Felul in care arati depinde in proportie de 50% de obiceiurile tale culinare si 50% de exercitiile fizice.7

 

 

Lasă un răspuns

Mummy Made.It - Gluten Free, Paleo Desserts

Gluten Free Recipes|Paleo Recipes|Sugar Free Recipes|Healthy Desserts

Maskcara

Get out there, gorgeous.

Florin Roșoga

Mentor Virtual: Inspirăm Oamenii Să Facă Ceea Ce Îi Inspiră

